dinsdag 6 augustus 2013

Vakantiewerkjes

Weer thuis na twee weken vakantie. Heerlijk weer gehad en Nederland blijft een mooi land. De Sallandse Heuvelrug is een prachtige omgeving, je waant je gewoon in het buitenland. En heerlijk tot rust gekomen. Twee quiltwinkels bezocht en natuurlijk met een aankoop de winkel weer uit. In Delden bij Ity vond ik een sjabloon om te meanderen. Daar was ik al langer naar op zoek en ik ben dus blij met deze aankoop. In Hellendoorn, bij Marein, vond ik een mooi blauw lapje en een lintje met bloemetjes waar ik ook naar op zoek was. Dus in beide gevallen ging ik tevreden de winkel uit.
Veel gelezen, de omgeving verkend, mooie plekjes bezocht, maar natuurlijk ook gepatched. Met name in de vroege ochtenduren en in de avond, want we konden wel tot half tien buiten zitten.
Drie lqol zijn er af (alleen de top hoor) en mijn zwart-witte vingerhoedjesblok is ook klaar. Nu alleen nog een klein bruin en een twee groene blokken. Dan kan ik de blokken voor deze quilt met elkaar verbinden.

groetjes, Janine

1 opmerking:

Leuk dat je reageert! Dank je wel.