dinsdag 13 augustus 2013

Blogpress


Ik probeerde BlogPress op mijn Ipad en nu is mijn startpagina veranderd.
De zijkolommen zijn verdwenen. Op de andere pagina, de pagina Mijn quilts, daar zijn ze nog wel. Moet nog uitzoeken hoe ik weer goed kan krijgen.
Door via Blogpress een woordje in de tekst te veranderen leek de startpagina weer hersteld als ik keek via Safari op de Ipad. Maar ik merkte dat dit maar een paar minuten duurde, daarna waren de zijkolommen weer verdwenen. Ik snapte er echt niets van.
Bij Blogpress snappen ze het ook (nog) niet. Het is nog nooit eerder gebeurd zeggen ze.

Na een paar avonden ploeteren en proberen uit te zoeken hoe ik het probleem kon oplossen, is het me gelukt. Door de laatste 10 berichten op concept te zetten en vervolgens bericht voor bericht weer te publiceren, kwamen de zijkolommen weer tevoorschijn.
Gelukkig!

Nu maar gelijk de opmaak aangepast......

groetjes, Janine



1 opmerking:

  1. Waarom gebruik je niet blogger op je ipad? Deze is gratis en werkt prima op de ipad.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.