donderdag 31 oktober 2013

Weekoverzicht

Deze week ben ik flink gevorderd met het quilten van het kerstquiltje van de zomerwerkdag. Toen kregen we veel kerststofjes en twee patroontjes waaruit we konden kiezen. Eerder schreef ik er al over, klik maar hier. Ik koos voor deze ster en maakte een quiltje van 60x60cm. In mijn hoofd zit wel wat ik er mee wil doen tegen de tijd dat het kerst is, laat ik dan wel zien. Dat is zo wat lastig uit te leggen en ik weet nog niet of het werkt.

Van een collega kreeg ik een flinke lap lichtgele stof en een paar lapjes met schattige draakjes. Daar kunnen weer een paar lieve kleine babyquiltjes van gemaakt. Fijn he, als iemand opruimt :-)
 


Mijn strook huiswerk voor onze bee "Steekje Los" was ook op tijd af. Afgelopen maandag kwamen we (ondanks de storm) weer bij elkaar. We maken nu voor de stichting Droomdekens een heerlijke stoere jongensdeken met tractoren. De meisjesquilt, roze met vlinders en molletjes, wordt nu gequilt. Het is erg leuk om deze quilts met elkaar te maken.


En nu is er a.s. zaterdag ook nog de regiodag. Natuurlijk ga ik daar heen. Veel te gezellig om dat te laten lopen.
Ben benieuwd wat we daar gaan doen en horen!
 
tot de volgende keer....
Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.