zondag 26 januari 2014

Huisjes op het werk

De huisjesquilt die ik van de zomer afmaakte, heeft een (voorlopige) bestemming gevonden. Ik had daarin de drie locaties van Tabor verwerkt, en mijn eigen werkplek daar.
Onze directie vroeg een paar weken geleden of de quilt op het bestuursbureau van Tabor mag hangen. Zodat veel meer mensen er van kunnen genieten. Bij mij ligt hij immers ergens opgeborgen.
En ik vind dat natuurlijk prima.
Dus alsnog een tunnel er aan en sinds deze week hangt hij in de gang. Hij kreeg een prima plekje, goed in het zicht.


groetjes, Janine

4 opmerkingen:

  1. Wat een eer dat tie daar mag hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das sieht wunderschön aus. Ein toller Platz für den schönen Quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je huisjes quilt komt helemaal tot z'n recht :0))

    groetjes,
    simone

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.