zaterdag 8 februari 2014

Lapjes swap

De swap van lapjes is inmiddels achter de rug.
De tweede ronde onder leiding van Ria Visser.
Tien lapjes van 15x15cm  wisselen van eigenaar. Je weet nooit van wie je ze krijgt, alleen ongeveer wanneer. Je krijgt de naam van degene naar wie jij jouw lapjes stuurt en in de week erna wisselen al die lapjes van eigenaar. In 1 afgesproken week wisselen de lapjes. Altijd is het net een cadeautje met de post.

In november 2013 swapte ik met Djoekie. Met een leuke kaart erbij.
Leuk zijn ze, kijk maar. Komen zeker een keer van pas.


Ik stuurde toen mijn lapjes naar Wemmigje Harberts in Zutphen. Wemmigje heeft ook een webwinkel voor haar zelf gemaakte creaties. Als je wilt zien wat ze te koop aanbiedt, klik dan hier.
Zij vroeg roze, beige, lichtgroene lapjes. Je mag namelijk vooraf je voorkeur opgeven. Ik hoop dat ze mijn lapjes goed gebruiken kon.

En deze week ruilde ik met Gretske en met Carly. Deze lapjes wisselden nu van eigenaar.



Ik kreeg er extra veel deze keer.  Dat was echt een verrassing.
Kan ze goed gebruiken hoor. 
Het blijft leuk, stofjes ruilen.



Wil je ook meedoen met ruilen? Neem dan contact op met Ria Visser. Zij organiseert de swap. Je kan haar via e-mail bereiken.


goed weekend, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.