zondag 5 april 2015

Tijd voor een blogje

Tijd voor een nieuw blogje...

Het is eerste paasdag, de zon schijnt, het lijkt echt lente te worden.
Fijn, ik ben er aan toe!
Op quiltgebied zijn er geen schokkende zaken te vertellen.
Ik quilt in het weekend want dat doe ik het liefst bij daglicht. ’s Avonds – als ik tijd heb - naai ik aan een civil war blokje.
Er zitten lastige blokjes tussen hoor. Er zijn er die je fluitend doet, maar er zitten blokjes bij ....


Afgelopen vrijdag was er stoffenmarkt in Hoorn.
Vol verwachting gingen we op pad.
Helaas heb ik geen geschikte stof kunnen vinden, er was geen snipper quiltstof te vinden. Ik was op zoek naar stof voor de sashings van de civil war. Als ik daarmee wacht totdat ik alle 121 blokjes klaar heb, wordt het aannaaien daarvan wel een heel saai klusje.
Toch nog maar weer wachten tot een volgende gelegenheid.

Komende zaterdag is het weer regiodag!
De uitnodiging lag al bij de post.
En het programma ziet er weer heel gezellig uit. Ik ben benieuwd, verheug me er op.

Goede Paasdagen gewenst, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.