maandag 29 juni 2015

65 jaar!

Dit weekend bereikte ik de leeftijd van 65 jaar.
Een hele stap, tenminste, zo voelt het.
We hebben het heel gezellig gevierd, afgelopen zaterdag, met een bbq in de tuin bij onze oudste dochter. Zij heeft een groot huis en een grote tuin en boden het aan om het op deze manier te vieren.
Heel erg lief en het was zo een hele geslaagde verjaardag.
We hadden immers ook prachtig weer.

Als cadeau had ik aan de visite gevraagd om een fat quarter quiltstof mee te nemen. En een stofje te kiezen dat ze zelf mooi vonden.
Aan mij de schone taak om met al die verschillende lapjes een speciale quilt te maken.
Alle lapjes wil ik er in verwerken, hoe tegengesteld ze soms ook zijn.
Kijk maar naar de verzameling!


Dat wordt nog een hele uitdaging. Maar, zo zegt men, ik heb nu de tijd.
Zo leuk ook, de verhalen van de gasten die meestal voor het eerst een quiltwinkel binnenstapten met de vraag om een fq, geen idee hebbend wat ze konden verwachten.
Ik had best pret bij de verhalen en genoot van hun ervaringen.
Dat snap je wel, denk ik. :-)

groetjes, Janine

3 opmerkingen:

  1. Met recht een hele uitdaging Janine!!! Zo, dat wordt nog puzzelen. Wel een heel leuk idee om dit als cadeau te vragen en te krijgen.Ik ben heel benieuwd wat je hier van gaat maken.
    Fijn dat je een mooie verjaardag gehad hebt in de tuin bij je dochter. Gefeliciteerd had ik je al maar hierbij dan alsnog een keer.
    groetjes Joke W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk: heeft u ook een ef-qu? Ik hoor het ze vragen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd, Janine! Wat een leuk idee, om lapjes te vragen om daar een bijzondere quilt mee te gaan maken. Dat is jou wel toevertrouwd.
    Neem daar fijn de tijd voor; dit proces kent geen deadline. Veel plezier ermee!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.