woensdag 23 december 2015

Bijna kerst!

Het is bijna kerst. De meeste boodschappen in huis en het huis (zo goed als) schoon. Kaarsen en waxinelichtjes in huis maar die zitten nog niet in mijn systeem geloof ik. Pas later op de avond realiseer ik me dat ik ze niet heb aangestoken. En dan vind ik het de moeite niet meer en neem ik me voor er de volgende dag beter aan te denken.
En zo herhaalt zich dat......

Vorige week nog de bee, de laatste dit jaar. Twee leden (Evelien en Ine) hadden een kerstboomhanger voorbereid. We mochten kiezen uit verschillende ontwerpen. Ik kon de kerststofjes nog niet vinden vanwege de verhuizing, maar Eveline had extra stofjes mee.
Fijn was dat!

Eerst de pentagonnetjes uit het papier knippen en vervolgens uit de stof. Best klein hoor, dat viel tegen.


Ik ben de hele morgen bezig geweest om de 16 vormpjes te knippen en te rijgen. Een rustgevend werkje!


Thuis verder gegaan en twee keer 8 stukjes aan elkaar gezet. Vervolgens tegen elkaar aan genaaid met een rode kraal in het midden. Een lintje er aan, en nu hangt die in de boom te stralen.



En hiermee wil ik jullie gelijk fijne dagen toewensen en een goede en gezellige jaarwisseling. Natuurlijk ook heel veel (quilt)plezier in goede gezondheid in 2016!

Kerstgroetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.