donderdag 17 december 2015

Verhuisd

Het is zover, we zijn verhuisd naar onze wisselwoning. We hebben er nu een week geslapen, dus het begint te wennen.
Sinds twee dagen ik weer koken, en inmiddels doet ook de wasmachine het weer.  Er staan alweer een flink aantal lege dozen klaar.
De meeste dozen die (half) leeg blijven staan tot we weer terug verhuizen eind april. Dan is onze woning gerenoveerd en kan alles weer zijn vaste plekje krijgen. Ik zal blij zijn als het zover is.
De wetenschap dat we straks een nieuwe keuken, badkamer, toilet krijgen, nieuwe voor- en achtergevel en eigen centrale verwarming, doet al veel. In onze wisselwoning genieten we al van alle verbeteringen, deze woning is al gerenoveerd.

En dan moet je ook je quiltspullen inpakken. Niet moeilijk hoor, maar je wilt het herkenbaar inpakken zodat je er snel iets in terug kan vinden. De inhoud van een heel kastje kon in de koffer.


Daarnaast een gewone doos met in hoofdzaak quiltboeken.


Natuurlijk mijn vertrouwde mand met stofjes. Deze kon ongemoeid blijven en zo mee.


En dan de stofjes. In 3 verhuisdozen kon dat. En hoe is dat bij jullie? Is dit teveel?


En de poef. Op een rustig momentje kon ik een paar steekjes doen aan mijn civil war. Die had ik bij elkaar gedaan in de poef en dus altijd bij de hand. Ik had een rij blokjes voorbereid klaar liggen.


Nu pak ik af en toe de draad weer op. Niet alles hoeft te worden uitgepakt. In april (planning) gaan we weer terug naar ons eigen huis. Dan krijgt alles weer een mooie plek.

groetjes, Janine

1 opmerking:

  1. Zo zeg, wat een onderneming! Maar wat heb je het hobbytechnisch slim aan- en ingepakt, Janine :>)
    Fijne kerstdagen en een voorspoedig 2016.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.