dinsdag 6 juni 2017

Loper

Een update over de tafelloper, waar ik eerder over schreef. De loper wordt een cadeau voor mijn tante, die ooit in Engeland de hexagonnen had gekocht, maar er noot ietsbmee gedaan. Nu gaf ze ze aan mij " maak jij er maar wat van".
Ik bedacht de loper, om die dan aan har terug te geven.
Kant en klare hexa's waren het. Redelijk groot van formaat, ik heb ze allemaal iets kleiner geknipt. Kartonnetjes heb ik niet gebruikt, ik heb ze gewoon aan elkaar genaaid. Alleen de groen stof heb ik zelf toegevoegd. Zo wordt het iets minder zoet.

Inmiddels is de loper klaar en ben ik aan het quilten. Het patroon voor de roze droppen ontwierp ik zelf.



Aan de achterkant is het motief beter te zien.


Hoe ik de groene hexa's ga quilten, dat weet ik nog niet. Tips zijn welkom!
groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.