zaterdag 10 februari 2018

Van alles wat

Tja, van alles...
De achterkant voor de rood/wit/zwarte is klaar. Ik kan gaan rijgen. Vergeten een foto van te maken, maar dat is ook niet zo spannend natuurlijk.

Het huiswerk voor de droomdekenbee is klaar. Kijk maar.


Het wordt weer een vrolijke quilt.

Inmiddels ook het quiltje van de gekregen stofjes van het quiltersgilde gedubbeld en geregen. Het quilten kan beginnen. Voor 1 mei moet het zijn ingestuurd. Dat gaat wel lukken.


Ik moet nog beginnen met het quilten van de splendid sampler. Ik zie er wat tegenop, het is weer een grote quilt geworden. Maar elke dag een blokje, dan is ie in principe in een jaar klaar.

De quilt voor mijn zus is klaar.
Hij hangt nu even boven mijn eigen bank.
Volgende week gaan we hem brengen en ophangen. Hier zie je het laatste stukje: het etiket. Gemeen he, je moet nog even wachten voor het resultaat.


Fijne zondag!
groetjes, Janine

3 opmerkingen:

  1. Dag Janine,

    wat een leuk katpatroon voor de droomdeken. Waar heb je dat patroon vandaan? Doe je ook mee met nl doet? Ik wel heb een groep van tot nu toe 60 personen. Groet Tooske ( ria)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon was een gratis download. Leuk he?
      Nee, we doen niet mee met NL doet. Wat een grote groep, 60 deelnemers. Druk maar vast gezellig.
      Voor mij te ver uit de buurt. Misschien volgend jaar hier organiseren. Daar denk ik over na.

      Verwijderen
  2. Leuk ! wil je mij die misschien doorsturen??? zie mailadres bij nldoet Almelo 9/10 maart dd maken. alvast dank

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.