maandag 8 oktober 2018

Nieuw en oud

Ja, nieuw en oud. Hoewel oud, dat is misschien niet zo oud als het lijkt.

Oud?
Gisteren kwam het quiltje terug van de lapjes van het gilde. Het heeft gehangen in Deventer, tijdens de tentoonstelling dit jaar.  Ik heb de vier stofjes helemaal gebruikt en slechts 1 eigen stof toegevoegd.
Echt oud is het niet, het was begin van het jaar klaar.


Nieuw?
Het middendeel van het tafelkleed dat ik voor mijn broer maak, was klaar. Gisteren hebben we het gepast en het formaat is goed hebben we gezien.


Ik kan verder met het ontwerp dat hij tekende, zoals hij het mooi vindt.


Als afsluiting zette ik vandaag de laatste quiltsteekjes in mijn Splendid Sampler. Nu nog de bies aannaaien en tegenzomen......



hartelijke groet,
Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.