zaterdag 16 november 2019

Aandenken

Zo vliegen de dagen me voorbij. Elke dag een lijstje met dingen te doen, soms moet het gelijk, anderen kunnen nog even wachten (tot er ook "spoed" bij komt te staan). Herkennen jullie dat?
Of ligt het gewoon aan mij?
Vandaag toch nog met een half oog de intocht van de Sint gevolgd.

Deze week twee keer de bee. Soms vallen beiden samen, meestal niet. Erg gezellig natuurlijk.
De laatste week was ik druk met een amicorum, voor een zieke quiltvriendin. Dit is hem geworden. De titel "contrast". Het leven zit vol met contrasten, licht en donker, mooi en lelijk, ze horen allemaal bij elkaar.


En natuurlijk wordt er gewerkt aan de Nieuwe wending (uitdaging). Deze maand het laatste blok.
Eentje is er klaar. De volgende ligt nog naast mijn stoel.
Volgende week de layout bepalen?
Quilten van de vorige uitdaging is bijna klaar...…...
Dan liggen er nog twee droomdekens te quilten, dus ik ben nog even druk.

fijne zondag
groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.