maandag 28 juni 2021

Update

Een update? Ja, van van alles.
Meestal werk ik aan 1 project tegelijk, maar nu is dat veranderd. Lees maar mee...

De half-en-half uitdaging is klaar! Afgelopen zaterdag heb ik met mijn quiltmaatje onze halve quiltjes geruild. Haar helft en mijn helft vormen nu samen mijn foto in stof vertaald. Erg leuk om te zien, verschil in materiaal en kleur en werkwijze. Een hele leuke uitdaging. 
Waarschijnlijk komend najaar een expositie van alle deelnemers in Rijswijk. Dus hier een klein puntje om je op weg te helpen.

En dan de museum Bom, ik schreef er al eerder over. De voor- en achterkant (QAYG) zijn klaar op het quilten na. Aan de voorkant vul ik het nog aan met een vlinder (=plan), maar nu eerst quilten.

En dan de hexagonnen. Het vordert hoor, ik doe elke dag er iets aan. Nu ben ik aan het donkerste deel bezig. 

En mijn huiswerk voor de droomdekenbee ligt klaar voor de volgende bijeenkomst. Zo fijn dat we weer met elkaar kunnen komen en verder werken. We zijn weer een kattenquilt begonnen, de vorige was zo leuk, die maken we weer.

En weet je nog, het panel dat ik in stukken knipte omdat ik het in zijn geheel zouden zo saai (en makkelijk) vond? Ook die schiet aardig op. Het wordt echt een jongensdroomdeken.

Je ziet, vervelen is niet aan de orde.
Maar nu eerst koffie met taart, ik ben jarig vandaag. Eerst moet de oranjetaart maar op......

Fijne dag!
Groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.