maandag 2 augustus 2021

We dromen verder...

Ja, het wordt wat saai, mee eens. 
Ik heb de rode droomdeken af en hij ligt klaar om naar Soest te gaan. Nog niet, even afwachten of de droomdekenmaakdag in september doorgaat. Dan kan ik hem meenemen.


Etiket erop, briefje met toelichting erbij. Klaar!


En ja hoor, de volgende top ligt klaar om door te quilten.
Ik heb eigenlijk altijd iets te naaien en iets te quilten. Jullie ook? Ik quilt meestal 2 of 3 draden op een dag. Zet dan de naalden met garen klaar voor de volgende dag. Werkt bij mij prima.
Ik laat hem wel liggen op de bank. Stel je voor dat ik het vergeten zou 😀


Nu nog de laatste twee hexagonnen aanzetten en dan kan ik de boven en onderhelft aan elkaar zetten. Ondertussen nadenken wat voor rand ik zal kiezen om de top op de appliqueren. Er is geen rechte zijkant bij. 😅


fijne week!
groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.