woensdag 18 augustus 2021

Vakantie

Een weekje weg, heerlijk. De eerste keer in 2 jaar. Wat hebben we er ons op verheugd en wat hebben we genoten in Limburg. We troffen prachtig weer, alle dagen zon en wolken. Boven de 25 gereden. 
Ik realiseer me goed dat niet iedereen dat van zijn vakantie kon zeggen. Je zal maar een regenweek treffen!
Ik miste wel het Noord-Hollandse windje. Hier is het een briesje. Veel zon op ons terras, een parasol was echt onmisbaar.

Ik had genoeg te doen meegenomen. Voor de ochtenduurtjes en begin van de avond. Teveel meegenomen, niet al mijn “huiswerk” is af. Maar de vierkantjes zijn klaar voor zover ik meenam.


En mijn huiswerk voor de droomdeken van ons groepje is ook klaar.


Het blok van augustus voor de museumquilt is dit keer een edelstaan. Ik maakte hem niet op de voorgeschreven wijze, dat was met freezerpaper patchen. Ik heb gewoon met een malletje gepatcht.  Eigenlijk niet goed dus , mijn werkwijze. Zo leer ik geen nieuwe techniek. Maar nu kon het als handwerk mee. Hij ligt nu nog op de strijkvakantiestapel, foto dus volgende keer.

goede week allemaal!
groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.