maandag 25 april 2022

Een lappie.....

Een appje:
"mam, heb jij voor mij een lappie?"
Erbij een foto van een bureaustoel:

Natuurlijk een wedervraag: "Krijg je van je baas geen nieuwe stoel?"
Het antwoord was "we moeten hier bezuinigen".
Oke, dacht ik... en een idee vloog al door mijn hoofd. "Mag ik me hierop uitleven?"
Natuurlijk ging ze daarmee akkoord. Zo'n haast heeft het niet en een exclusieve stoel leek haar ook wel een goed idee. 
Hup even stofjes zoeken, snijden
Enfin, inmiddels ben ik op weg


en het Singertje op tafel/


Ik heb ook maar even de maten van het rugstuk opgevraagd. Of effen donkerblauw ook hetzelfde?
Daar kan ik nog even over denken. Net als denken over hoe het te bevestigen op de stoel.
Elastiek onder de zitting?

Jullie ervaring? Een idee? Ik hoor het graag :-)

fijne week!
groetjes, Janine




1 opmerking:

  1. Ja hoor, elastiek erin en dan om de zitting…voor de rug is dat een anderverhaal….misschien aan de onderkant strikken…wordt wel heel mooi…zo’n mooie stoel heeft ze nog nooit gehad.bezuinigen kan dus ook leuk zijn….hihihi

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.