dinsdag 2 augustus 2022

Van alles

En zo - ondanks het mooie weer - gaat het werk verder.

Vorige donderdag een heerlijke quiltdag in de tuin bij Hetty. Met wel 20 quiltsters (ik heb niet geteld) zaten we daar buiten in de tuin. Lekker aan ons eigen werk. Pruimen uit de tuin, lekkere soep van Hetty, bijgestaan door haar dochter. Eigen broodje mee. Kijk eens, dit is de achterste helft van de tuin, met de pruimenboom.
Moest er wel 2x 14km voor fietsen, maar het was prachtig weer. Dus dat doe je met plezier.

Een droomdeken gedubbeld maar aan quilten ben ik nog niet toe....


want ronde 4 van de Round Robin vraagt aandacht. 
Ik heb nog even, pas op 7 september met hij bij de volgende zijn. Maar ik zie hem steeds liggen, je zoekt er stofjes bij en denkt over de te maken rand.

En weet je nog mijn wandkleed? Ik kijk er nog steeds met plezier naar.


Nu ben ik begonnen aan een bijpassende tafelloper. Voor de eettafel. Die zie je niet, maar die staat achter de bos bloemen. Dan geen hele blokken, maar halve die verspringen. Kan het niet zo goed uitleggen denk ik, maar als je me volgt dan zul je het over een poosje wel voorbij zien komen. Ik ben nog zo in het begin, kan alleen maar tekening en snippertjes laten zien. Dus dat komt.

En dan vandaag ook nog stof gesneden voor de regiodag op 12 november. 
Ook weer leuk en spannend. Kom jij ook? Geef je je dan even op: aanmelden

groetjes, Janine

1 opmerking:

  1. Wat een leuke dag in zo’n prachtige tuin….mooi je quilt aan de wand…enne zeker een tafelloper erbij maakt het compleet…ik lees het al je bent lekker bezig….

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.