vrijdag 16 februari 2024

Quilttotekst7

Ik heb de top toch weer uit de hoek opgevist. Ik ben niet voor niks de uitdaging aangegaan. Dan maak ik hem ook af. Het meeste werk was immers al gedaan. Het past ook niet bij mij om het niet af te maken.
Ook al wordt hij niet zo mooi en netjes als ik van plan was.

Tekst
Al met al heb ik nog steeds niks gehoord van de Harvard Universiteit. Ik laat het rusten. Gebruik de tekst wel (die staat er al op trouwens), ik heb mijn best gedaan. Ik wilde voor de tekst ook soluvlies gebruiken. Heb daar nu maar vanaf gezien. :-)
Dus kwestie van zelf schrijven. Gewoon met het witte potlood dat ik altijd gebruik om quiltpatronen te tekenen. Werkt prima. Voor nu veiliger.

Ik heb twee mensen toegevoegd. Zij zeggen de tekst tegen elkaar. 
En nog een paar bazaltblokken toegevoegd. Die heb ik als grapje opgevuld. Die blokken zijn niet regelmatig dus de mijne ook niet. Ik heb ze gewoon een beetje gevouwen.

Inmiddels gedubbeld en aangemeld. Dat moet voor 1 maart, dat is gelukt dus. Nu quilten, daar heb ik dan nog even tijd voor. Maar dat lukt wel, hij is niet zo groot.

fijn weekend
groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.