zaterdag 26 december 2009

Mijn eigen winkeltje

Ik heb een eigen winkeltje Een log-cabin winkel.
Van de week liepen we bij een tuincentrum waarbinnen een stad was gebouwd van huisjes en winkeltjes en alles wat daarbij hoort. Tot aan een kermis en ijsbanen toe. Alles draaide en treinen reden er volop door.
Ineens zag ik tussen de winkeltjes een quiltwinkeltje staan. De lichtjes uitnodigend om binnen te komen. Een schattig winkeltje. Er stond een kaartje bij. Daarop stond "uitverkocht". Er waren dus meer mensen die het schattig vonden. Ik liep al verder maar mijn man stapte op een verkoper af en vroeg of het exemplaar dat daar stond nog te koop was. Ja hoor, zei de man. Dat mag. Ik zet je naam er op en a.s. donderdag (de dag voor kerst) kom je hem maar halen.
Zo afgesproken en zo gedaan. Nu staat hij onder de kerstboom.
Straks zoek ik er een ander plekje voor. Elk jaar kerst mag hij onder de boom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.