vrijdag 2 november 2012

Vingerhoedjes blauw en roze

En weer zijn er een paar blokken van mijn Mondriaan klaar. De lichte blauwe en de roze dit keer. Het roze blok is kleiner dan de blauwe.
Het duurt nog een poosje voor het klaar is. Ik ga nu aan het werk met oranje en zwart/witte vingerhoedjes. Paars staat ook nog op mijn lijstje.
Dus "wordt vervolgd".
Nu eerst maar verder met mijn huisjes. Ik ben een paar weken op achter (alweer) en het einde van het jaar nadert. Ik wil wel een beetje bij blijven.

3 opmerkingen:

  1. leuk je gekozen kleurtjes en mooie blokken zijn het geworden.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zo het roze bij de blauwe vingerhoedjes :o)
    Veel ( huisjes en Vingerhoedjes) quilt plezier hoor !
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.