zondag 8 maart 2015

Leuk nieuws!

En dan, verrassend, valt het Quiltnieuws op de mat. Je weet dat het er aan komt en dat onze quilt er in zou staan, maar toch kwam het dan toch nog onverwachts. Ik zag het door een e-mail van een medequiltster van de bee, die al melding maakte dat onze quilt met recept in het blad stond.
Helaas, het duurde nog even voor ik thuis was en kon kijken.
Tussen het koken door, natuurlijk snel deze bladzij opgezocht en gekeken wat ervan gemaakt werd. Erg leuk hoor, om het terug te zien. Joke en ik hebben met plezier deze quilt samen gemaakt.
In november leverden we een foto in en een verhaaltje erbij, het recept natuurlijk ook. Dan is het afwachten wat de redactie met die informatie ervan maakt.


En, terwijl ik dit schrijft, staan de stoofperen voor vanavond lekker te pruttelen! Geen ketelkost. :-) Dat wil ik wel nog eens gaan maken.


De laatste weken zijn er weer een paar blokjes van de Civil War klaar. Het gaat niet hard, maar dat hoeft ook niet. Van Gerda kreeg ik een map met alle verhalen die bij de blokken horen, in het Nederlands vertaald. Erg boeiend om het op je gemak door te lezen.

Ik ben nog aan het quilten (en een bedquilt duurt nou eenmaal lang), en aan het appliqueren van mijn stropdasquiltjes.
Het huiswerk voor de droomdeken ligt nog te wachten.
Het eerste blok van een nieuw project is ook gemaakt.......
Eh, misschien toch iets teveel tegelijk?

goede zondag, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.