zondag 26 april 2015

Van alles....

Afgelopen maandag was onze droomdekenbee. Gezellig met zijn zessen werken we daaraan. Eentje is in quiltstadium en hieronder zie je een quilt in wording. Ik heb geen huiswerk mee deze keer, kan we wijden aan andere (quilt)zaken: verder quilten en de civil war.



Er lag een siggy bij de post, Een leuke rose. Gestuurd door Heidi uit Uslar (Duitsland). Zij woont met man, moeder en hond en in klein huisje in een mooie omgeving. Pas in 2009 maakte ze kennis met patchwork en ze is een winkeltje begonnen op Ebay. Deze siggy is nummer 148. Ik heb besloten om bij 150 te stoppen met verzamelen.



Voor de civil war was ik toe aan een blokje waarin de afbeelding van Lincoln hoort. Die afbeelding komt twee keer terug, dus ik had twee plaatjes nodig. Ik heb ze gezocht op internet en geprint op stof. Ik had nog een velletje papier/stof liggen. Zie hier het eerste blokje met afbeelding. Voor het volgende blokje heb ik een andere afbeelding gevonden.



Nu weer voorbereidingen voor de volgende blokjes. Nog steeds zonder sashings, bij gebrek aan stof voor cornerstones. Wil ik eigenlijk wel cornerstones? Waarom zou ik?
Keuzes, keuzes, keuzes...........

groetjes, goed weekend, 
Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.