dinsdag 18 april 2017

Een fase voorbij...

We hadden ons jongste kleinkind te logeren. Gezellig hoor, zo' n kleintje van bijna 1 jaar. Kijk eens oma, ik kan de kastjes al openmaken!


De box? Nee hoor, die fase ben ik al voorbij. Mama zet me er soms nog wel in, maar jij niet hè oma? Bij jou mag ik vrij rondkijken toch?
Er is hier zoveel te ontdekken!
Dus het speelkleed tevoorschijn gehaald, nu al 7 kleinkinderen lang in gebruik. Toch weer leuk om naar te kijken. Al zou ik hem, met de ervaringen van nu, iets meer/anders hebben doorgequilt.

Oeps, de naam van deze jongste spruit staat er nog niet op. Alle anderen staan er wel op. Dat moet aangepast.

Zondagmiddag, na het middagslaapje kwamen papa en mama en grote zus haar weer ophalen. Rust voor opa en oma. En veel spullen weer teruggezet op de plek waar het voor kleine kinderhandjes te aantrekkelijk was.

Het kleed is weer gewassen ( de kleine meid was verkouden). Haar naam is toegevoegd en de quilt weer opgeborgen.
Nog een kleintje erbij? Op het kleed kunnen er nog namen bij, maar ik verwacht geen kleintjes meer.
De box? Al zij er niet meer in wil, dan kan die weg. Van de week heb ik hem weggegeven aan iemand met een pas geboren tweeling. Zij blij en ik blij!

groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.