woensdag 20 juni 2018

Inmiddels....

Inmiddels ben ik met vakantie geweest. Niet zo ver, heerlijk en mooi Friesland hebben we bezocht.
De buurt verkend, de stadjes, de bossen. Mooi weer gehad, veel zon. De laatste dagen was het weer wat minder, maar dat is dan ook niet erg. En dus ook tot rust gekomen.
Nou ja, tot rust? Er ging wel werk mee natuurlijk. Ik had een aantal hexagonnen voorbereid.
En die kwamen af. Kijk maar.


Ze zijn wel heel divers he? Maar dat kan ook niet anders en is in dit geval ook leuk. Zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende stofjes.
Ik heb er nu 25 klaar. En ik wil tot 100, dus dat duurt nog even.

Voor het tafelkleed van mijn broer (zie vorig blogje) heb ik de gekleurde lapjes gewassen en gestreken.
Hier hangen ze na de strijk verder te drogen aan mijn strijkplank.


Daar kan ik ook mee verder.
Dus drie projecten tegelijk: quiltwerk, het tafelkleed en de hexagonnen. Ik moet mijn tijd verdelen dus.
En, oh ja, aanstaande zaterdag nog een workshop. Spannend! Ga gauw stof snijden daarvoor.

hartelijke groet,
Janine van Dijk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.