zondag 11 november 2018

Regiodag deel 2

Het duurde even voor ik tijd en gelegenheid had op zoek te gaan naar knoopjes. Maar het is gelukt.
De workshop "aangekleed gaat uit" op de regiodag NHN, leverde een jasje op voor een wijnfles.
Om de knopen moest nog een gouden randje van band. Dat was echter zo'n gepriegel, het lukte me niet om dat mooi vorm te geven. Dus die heb ik weggelaten.
In dat geval was ook een knoop op stift niet nodig geweest. Nou ja, zo erg is het niet. Het staat wel leuk, vind je niet? Leuk om weg te geven met wijnfles, leuk cadeautje toch? Misschien maak ik er wel meer.


Afgelopen week was de zomerwerkdag van de bee. Eigenlijk doen we dat in de maand augustus (zie de naam) maar door ziekte ging dat niet door en werd verschoven naar afgelopen week.
Opnieuw een verrassing wat we zouden gaan maken. We wisten dat het met kerst te maken had, meer niet. Dus weer een spannend en leuk vooruitzicht.
Op de dag zelf komt het meestal niet af. We kletsen en kijken bij elkaar, eten en drinken lekker, en dat kost allemaal tijd. Dus vanmiddag afgemaakt. Kijk, hoe leuk?


Wat je al niet maken kan met 12 driehoeken in 2 twee kleuren! De krans is slechts tien centimeter in doorsnee. Ik vind hem erg leuk geworden.

Fijne week allemaal
groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.