donderdag 27 december 2018

Op de valreep van 2018

Zo vlak voor oud- en nieuw wil ik nog even iets laten zien.
Voor de laatste bee voor de kerstvakantie had Eveline een workshopje bedacht. Als je zin had kon je meedoen, maar het hoefde niet. Natuurlijk is het erg leuk als iemand de moeite neemt om iets te bedenken en voor te bereiden en ik laat me graag verrassen.
Dus ja, leuk, ik doe zeker mee.
En het begon al zo leuk. Bij binnenkomst stonden er allemaal pakketjes op tafel. Zo leuk!


Zodra we er allemaal waren werd het pakje opengemaakt.
En zie hier de inhoud:


Al snel waren we allemaal aan het werk. Ine had gevulde speculaas gemaakt, heerlijk. Na een uurtje waren de eerste klokjes al klaar. We gingen allemaal met zo'n gezellig klokje voor in de kerstboom terug naar huis.
Allemaal verschillende stofjes en kleurtjes.


Hier zie je het resultaat, hangend in de boom.
Er hangen al heel wat zelfgemaakte kunstwerkjes in de boom. In de loop der jaren heb ik er al verschillende gemaakt.

Graag wil ik iedereen een gezellige jaarwisseling toewensen en natuurlijk alle geluk en een goede gezondheid voor 2019.

hartelijke groet,
Janine

1 opmerking:

  1. Het was een gezellige ochtend hè?
    Binnenkort al weer de eerste bee van het nieuwe jaar.
    Tot dan,
    groet, Joke W.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.