zondag 13 januari 2019

Goede start.....

En zo begon het nieuwe jaar goed: twee bee's in n. De ene bee is 1x per maand, de ander om de twee weken. Eens in de zoveel tijd vallen beiden in 1 week. En zo begon het nieuwe jaar.
Erg gezellig weer.
Het betekende weer 3 hexagonnen klaar. Ik zit op de helft. Ik wil er 100 maken en zit dus nu op de 50. Lekker!


Het tafelkleed voor mijn broer vordert ook. Komende week gaan we in overleg hoe de hoekpunten in te vullen. Ik weet wel hoe ik het zou doen, maar hij moet het zeggen. Het is zijn ontwerp.
Op de foto zie je iets meer dan een kwart.


Deze keer niets te zien dat af is.....
Hartelijke groet,
Janine

2 opmerkingen:

  1. Moie hexjes zeg, ben benieuwd hoe ze er allemaal uit zien hoor. Het tafelkleed word erg mooi, dus ga zo maar lekker door hoor.................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.