woensdag 6 februari 2019

Een tussenfase

En kijk, hier is de top helemaal klaar.
Nog ongestreken op de vloer. Ik heb wel eerst even gezogen hoor, wees gerust.


En hij past mooi op de ovale tafel. Mijn broer is er blij mee, hij vindt het een verrijking voor de huiskamer. Dat is erg leuk te horen toch?


Hier op tafel was hij nog niet helemaal klaar hoor. Ik vroeg me af, zou ik hem nog even wassen voor ik ga dubbelen? Na al dat naaien is hij dan wel weer lekker fris voor ik ga quilten. Mijn broer heeft het tafelkleed ontworpen, zelf de stof gekocht en zich daarbij laten adviseren door Margreet Otto in Woerden.

Volgende week ga ik met mijn vriendin naar de handwerkbeurs in Zwolle. Daar hoop ik tussenvulling te vinden. Ik moet nog even kijken welke vulling het meest geschikt is.
Hebben jullie ervaringen? Dan lees ik dat erg graag.

Oh ja, het quiltmotief heeft hij ook zelf bedacht. Ik zou zelf gegaan zijn voor rondere quiltvormen, maar hij wil de rechte lijnen handhaven. Dat mag natuurlijk.
Een volgende keer zal ik dat laten zien.

hartelijke groet,
Janine

2 opmerkingen:

Leuk dat je reageert! Dank je wel.