zaterdag 2 maart 2019

Van alles...

Hoog tijd voor een nieuw blogje….

Ik vorder wel, maar niet zo hard :-)
Het tafelkleed is gedubbeld en vandaag van de eerste quiltlijnen voorzien. Ik koos voor een dunne katoenen tussenvulling. Die is iets zwaarder en dan blijft het iets beter liggen op tafel.
Tenminste, daar ga ik van uit.
En eindelijk heeft mijn broer bedacht hoe hij het graag gequilt wil zien: rechte lijnen...


Ik had zelf anders gekozen.....
Morgen de eerste steekjes!

Enigszins ongeduldig ben ik vorige week aan een ander klein projectje begonnen. Vlak voor kerst kreeg ik een adventskalender. Een middagje naaimachine en de zakjes zaten er op. Nu ben ik die aan het quilten. Komt vast en zeker voor de kerst van dit jaar klaar.


Voor onze jongste kleindochter haakte ik op verzoek een jasje.
Model en kleur door haar moeder uitgezocht.


Leuke grote bloemenknopen gekocht op de beurs in Zwolle en afgelopen maandag was het klaar. De dame had geen zin om het aan te trekken en even voor een foto te poseren. Ze is bijna 3 en het jasje is voor maat 3. Maar bij haar is het nog wat te groot. Ze groeit er dus nog wel in. De foto komt dus nog wel een keer.

fijn weekend allemaal,
hartelijke groet, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.