zondag 17 maart 2019

Een tussendoortje

Natuurlijk ben ik bezig met het doorquilten van het tafelkleed. Dat gaat zachtjesaan door. Wil hem wel op wat korte termijn afmaken, dus elke dag een uurtje quilten is het streven. Dan kan ik verder met mijn Tula Pink top en de hexagonnenquilt.
En toch heb ik me laten verleiden tot de aanschaf van een paar bolletjes acryl. Een zomertruitje ga ik haken. Maar even proberen of dat lukt. De acryl is goedkoop in aanschaf. Als het na 1x wassen niet meer draagbaar is, dan heb ik voor weinig geld me aardig vermaakt en ben ik een stuk wijzer geworden.


Maar deze week brak ineens het hoesje van mijn tablet. En, vast zoals velen van jullie, heb je die regelmatig in je handen. Hij heeft het vier jaar volgehouden, dat is me erg meegevallen. De laatste tijd was de ouderdom er aardig aan te zien, ik hoopte dat hij het tot mijn verjaardag uit zou houden. Dat bleek dus niet het geval.
Even zin in iets anders, dus het quilten opzij gelegd en de naaimachine er even bijgepakt.
Zie hier het resultaat, model envelop. Ik vind hem wel vrolijk geworden.
Het zakje is voor de sier hoor. Het is te klein om er iets anders dan een twee-eurostuk in te doen.


Voorlopig voldoet hij. Maar rechtop zetten, dat is er even niet meer bij. Dan moet ik echt een stevige hoes aanschaffen. Maar even afwachten of ik die optie erg ga missen.

fijne week allemaal
groetjes, Janine




2 opmerkingen:

  1. Is je tafelkleed af voor de regiodag? Zo niet neem je hem dan evengoed mee, hij is zo mooi aan het worden, dan kunnen we hem allemaal live zien. Tot de 6e.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naa, Marion, af is hij zeker niet. Misschien het middenstuk. Ik twijfel of ik hem meeneem. Aan onafgewerkte randen ophangen is misschien niet zo'n goed idee?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.