maandag 21 oktober 2019

2x Bee

Een bee, hoe leuk is dat! Samen met je hobby bezig, elkaar enthousiasmeren.
Eén donderdag in de maand is het Plataandag. Gezellige club. Elkaars werk weer bekijken, bijpraten ook. Vaak iets lekkers bij de koffie. Deze bee is 1x in de maand, dus er valt wat bij te kletsen.
Ondertussen wel aan het werk hoor.
Vrijdag op de week is er bee in de Zaagtand. Ook een gezellige groep. Van de week mijn blokjes voor de uitdaging gemaakt. Op de afbeelding zie je de blokjes van september en oktober.
Nog 1 maand te gaan....


En vorige week was het Steekje Los, de droomdekenmaakgroep. We hebben bij gepraat over onze ervaringen op de Droomdekenmaakdag, ons werk van die dag bekeken. Over de workshops verteld en uitgelegd wat we leerden.
Inmiddels was er een grote doos met gedoneerde stoffen binnen. Die hebben we doorgewerkt om te zien wat door ons geschikt werd gevonden. De rest geven we weer door.

Natuurlijk ook ons huiswerk weer ingeleverd. Nou ja, Joke en ik hadden huiswerk, de anderen deze keer niet. Zij waren al klaar. En ik gaf mijn deel van het werk op de droomdekenmaakdag al aan Joke. Kon zij het vast met haar deel samenvoegen.  De top was dus al klaar. We zijn tevreden. Ik heb de top mee om de achterkant pas te maken en te dubbelen.


De volgende droomdeken is gestart....
Het patroon hadden we al besproken en dat werd uitgedeeld. We kunnen door, allemaal weer een blok maken en volgende keer leggen we het weer bij elkaar.


Met rose ruitjes!
De nieuwe week is weer begonnen. Plannen genoeg!

Fijne week allemaal
groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.