vrijdag 25 oktober 2019

Vleugels

Jullie hebben het vast ook gelezen en gezien? In het juni nummer van het Gilde stond een oproep en een patroon voor vleugels! Ik zag ze in het echt op de Meet&Greetdag in Nijkerk in augustus. De kunstenares die met al die vleugels aan het werk gaat, was er toen ook en kroop natuurlijk ook achter de naaimachine om ze ook zelf te maken,
Natuurlijk wilde ik helpen. 500 vleugels heb je niet zomaar, dat moet je echt met zijn allen doen.
Ik koos niet de moeilijkste variant, dat vond ik ook niet nodig.
Ze hangen straks immers te zweven in de Pieterskerk in Leiden.
Een duik in mijn kantjes en bandjes leverde toch meer op dan ik dacht. Kijk maar.


Dus een middagje aan het werk achter de naaimachine. En op een wat later moment afwerken met een festonsteekje om de vleugel heen. Bij gebrek aan kleine witte kraaltjes kocht ik een kinderarmbandje van 1.49 en knipte die stuk. Zo had ik kraaltjes.


Ik had nog wat stof over en besloot daar een derde van te maken.
Deze week stuurde ik ze in en ik kreeg een berichtje dat ze goed aangekomen zijn.


Op het moment dat dit typ is de stand 153. De stand kan je volgen op de site van het gilde.
We zijn er dus nog niet. Help je ook een vleugeltje mee?

fijn weekend!
groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.