donderdag 2 april 2020

Dromen met een Uitdaging

In het voorjaar van 2019 startte het quiltersgilde een Uitdaging. Het leek me leuk, dus ik stapte in.
Elke maand een nieuw startblok, dat moest je veranderen in een ander blok. Dat was echt soms een uitdaging! Daar maakte je dan een paar blokken van, zoveel als je zelf wilde.
Ik maakt het mezelf lastig door een lap als basis te nemen met plaatjes. Ik dacht, dan wordt het een droomdeken en is mijn werk ook nog zinvol. Maar misschien - achteraf bekeken - maakte ik het mezelf er juist makkelijker mee. Er waren immers minder keuzes mogelijk in het veranderen van het ontwerp.
Nu is hij klaar en kan de weg naar een kind met een ander soort uitdaging, beginnen.
Het was een leuk project, ik heb met plezier meegedaan.


Er is vandaag nog een droomdeken afgemaakt. Een van mijn huiswerkopdrachten van de laatste bee was het quilten en afbiezen van ons gezamenlijk project. Ook plaatjes, dit keer met hondjes, afgewisseld met blokjes van 5x5 en 10x5 in primaire kleuren. Een leuke vrolijke quilt.


Nog 1 huiswerkklusje ligt klaar......
Maar alle tijd nu, voorlopig komen we nog niet bij elkaar.

hartelijke groet,
Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.