maandag 27 april 2020

QAYG

Het werk van de autodroomdeken vordert.
Mijn eerste quilt-as-you-go probeersel. De blokken had ik al samengevoegd tot rijen. Inmiddels gequilt, gewoon rechte stukken met de naaimachine. Ik heb geen machine die quilten kan.
Daarna 30 autootjes gequilt, met de hand.


Daarna de rijen aan elkaar. Dat was toch wat lastiger dan ik had gedacht. Maar het lukt wel. Het is even zoeken naar de handigste manier waarop je de rijen aan elkaar spelden kan.


Vervolgens de rijen aan de achterkant handmatig tegenzomen.


Dat is vandaag ook afgekomen. Komende dagen de bies afwerken.......
Ik wil nog 1 keer een dergelijk project proberen. Maar dan blok voor blok in plaats van rijen.
Vanmorgen (koningsdag) maar een cake gebakken. Toen onze dochter gevraagd naar een stukje tule of vitrage (voor een ander project), maar dat had ze niet. Ze nodigde ons uit voor koffie bij haar in de tuin. Dat hebben we natuurlijk gedaan. De cake meegenomen natuurlijk, anders moeten we die met zijn tweetjes opeten.


Er zijn nog net twee plakjes mee naar huis gegaan, voor vanavond bij de koffie. De rest is opgegaan. Prima toch?

Fijne week!
groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.