dinsdag 5 mei 2020

QAYG dl2

Het eerste QAYG project is afgerond.
Eerlijk gezegd: het viel me niet mee. Je moet best vooraf een aantal zaken goed hebben doordacht en niet te vlug de stroken op maat te snijden maar meer op het laatste moment. Dan valt er nog te kiezen en kan de volgorde nog worden aangepast.
Zo is de quilt met autootjes uiteindelijk geworden. In het midden van het blok is een autootje gequilt. Het patroon haalde ik uit een kinderkleurboek. Er om heen heb ik machinaal doorgestikt.
De maat is 1x1.25.


Het was vast ook niet handig om gelijk met rijen te gaan werken, dat ben ik me bewust.
Ik wil het dus nog 1 keer proberen en dan blok voor blok werken. Dan komen ook de restjes tussenvulling die zich opstapelen, van pas.


Met mijn glasinloodproject gaat het ook de goede kant op. Ik moet nog de maanden juni, juli en augustus. En dan een keuze maken hoe de blokken aan elkaar te zetten.
Wordt vervolgd dus.

Fijne week allemaal
groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.