zondag 17 mei 2020

Opruimen en verdergaan

En de groeiende stapel droomdekens is verzonden.
Kijk hier, een verhuisdoos vol. Een doos vol dromen!
Niet allemaal van mij hoor, denk dat niet. Er zijn er maar 2 van mij bij.


Misschien gaat de droomdekenmaakdag eind september wel door, in aangepaste vorm. Maar daar wilden we niet op gokken. Dus opgestuurd. Dat ruimt weer wat op. Kan ik aan een nieuwe droomdeken beginnen. :-)

Van het glas-in-lood project ben ik aan een nieuw blok begonnen. Eén punt is klaar en zoals je ziet, met behulp van het hoekspiegeltje kan ik zien hoe het hele blok wordt. Handig hulpmiddeltje toch?


Er liggen nog een paar projecten te wachten. Dat zijn wims, en de spullen heb ik daar al voor in huis (grotendeels). Zie ook leuke projecten voorbijkomen maar ik hou me in. Tenslotte mag er in mijn voorraad ook wel eea opgeruimd worden. Het groeit anders alleen maar en zoveel ruimte heb ik niet tot mijn beschikking.

fijne week allemaal
groetjes, Janine 

1 opmerking:

  1. Wow, dat is weer goed voor veel blije gezichten.
    Geweldig.
    Groet, Joke W.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.