vrijdag 29 mei 2020

Klaar voor de winter

Toen een buurvrouw mij vorig najaar zag lopen met mijn gehaakte tas ( klik hier om terug te kijken) vroeg ze of ik haar wilde helpen met haken. We spraken een keer af en toen bleek dat ze wel haken kan maar ze heeft moeite met patronen lezen. Dus af en toe spraken we af, stortten we ons op de beschrijving van een patroon, oefenden samen.
Dat had tot gevolg dat ik ook wel weer zin in haken had.
Ik haalde 2 bollen met verloopgaren en zocht een makkelijk patroon om te kunnen haken en praten tegelijkertijd.
In december begon ik en deze week was de wol op. Lekker op mijn gemak gehaakt. De sjaal is nu 2 meter lang en plm. 50cm breed.
Heb er wel aan gedacht om eerder te stoppen, maar wat ik heb aan een klein bolletje wol dat over is?Niks dacht ik, daar doe ik niks meer mee. Ik ben dus doorgegaan tot het op was. En zie hier het resultaat.


Laat de winter maar komen!
Nee hoor, niet echt. Hij blijft wel liggen.
Eerst maar genieten van de zomer. Komende winter ben ik toe aan een nieuwe winterjas. Die jas moet dus passen bij deze sjaal. En nee, ik wil geen zwart. Dat had ik de laatste jaren, dat wil ik niet meer.


fijne Pinksterdagen!
groetjes, Janine


1 opmerking:

  1. Prachtig je sjaal en weer een leuke hobby erbij...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.