zondag 2 augustus 2020

Onder handen

Ik heb verschillende dingen onderhanden, zoals dat heet.....
Ik zet de top van mijn glas-in-lood quilt in elkaar:


Het vordert dus gestaag. Nog even en ik kan dubbelen. 
Ik heb zwarte tussenvulling gekocht deze keer. Ben benieuwd of me dat bevallen zal.

Voor de eerste keer kwam ons droomdekengroepje weer bij elkaar. Op gepaste afstand natuurlijk, maar het kon weer vonden we. Ons huiswerk was klaar (we hadden immers alle tijd de afgelopen maanden) en we kregen weer nieuw huiswerk mee:


Deze vier blokken moeten weer tot een rij gevormd. Volgende keer alle rijen klaar, de volgorde bepalen en hup in elkaar. Zo gebeurd natuurlijk. Nou ja, het quilten is nog even een dingetje.
Dus een volgende ontwerp afgesproken, we herhalen de kattenquilt van eerder. Die was zo leuk, om te maken en om te zien. Dus dat doen we nog een keer.

Fijne week allemaal
groetjes, Janine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.