woensdag 2 september 2020

(bijna) klaar!

Ja, het dubbelen van de glas-in-lood is klaar. En ik mag gaan quilten.
Maar hoe ga ik dat nou doen? In de ditch? Of in het zwarte strookje? Beide opties is best zwaar werk door de vele laagjes stof. Dus het wordt meer "grote steken, snel thuis" ben ik bang.
Hoe zouden jullie dat doen? Ik hoor het graag.


In het nieuwste blad van het Quiltersgilde stond mijn quilt. Ingestuurd voor de tentoonstelling, maar die kwam er niet. Daarom zijn alle aangemelde quilts op de foto gezet. Al die foto's worden over twee nummers van het blad verdeeld. In het volgende blad komen de anderen.


Het maken was een uitdaging: maak in 100 dagen de blokken uit het boek van Tula Pink, en wel in omgekeerde volgorde. Dus begin bij 100 en werk terug naar 1. Die uitdaging ben ik, net als veel anderen, aangegaan. We deelden onze ervaringen in een aparte facebookgroep.
Redde het alleen niet in 100 dagen en het quilten hoefde ook niet binnen die tijd.
De naam van de quilt is "Uitdaging tot ontmoeting". Wat ervoor nodig is kan je lezen op de quilt. Volg daarvoor de letters van linksboven tot rechtsonder. Het quiltpatroon is het logo van facebook.

fijne dag vandaag!
groetjes, Janine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.