vrijdag 23 oktober 2020

Blij!

De hoes is af. Kleindochter superblij! Dus oma is ook heel blij, dat snap je.
De binnenkant is het rode stofje. Lekker vrolijk dacht ik. En omdat ik bang was dat het iets te smal zou zijn, biesde ik de zijkant ook met rood af. Nu is er ruimte genoeg, ook om er nog een werkboek bij te stoppen.


Ik dacht, het is vast makkelijk om de sluiting met klittenband te doen. Het band is zelfklevend, makkelijk genoeg. Voor de zekerheid de zijkantjes van het klittenband nog vastgenaaid. Dat bleek minder simpel dan gedacht. Met je naald door een laagje plaksel werkt natuurlijk niet goed. De naald zit vol lijm en de draad plakt daar ook aan vast. :-)
Maar het is maat een klein stukje dus even volhouden ging goed.

Ik ben van plan aan de binnenkant van de bovenflap nog een klein zakje te naaien. Dat kan ik thuis voorbereiden en met de hand volgende week vastnaaien. Dan kunnen haar oortjes of bijv. een pen er nog bij.

Leuk om tussendoor te maken.

Fijn weekend!
groetjes, Janine


2 opmerkingen:

  1. piep wat een geweldig cadeau!! knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een goed idee en mooi geworden....kleindochter blij en oma ook....de kleuren vind ik heel gezellig...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.