zondag 22 november 2020

Divers

 Gaf ik vorige keer aan dat ik de laatste steekjes zette, nu heb ik de bies aangezet. Lastige klus altijd. Kan de klap van de tafel uitzetten, zodat ik meer ruimte heb om hem neer te leggen. Anders is het zwaar en trekt het teveel. De kussens moet ik nog quilten, daar ga ik komende dagen ook mee aan de gang. 

Ondertussen zin gekregen aan wat haakwerk. Ik koos een trui, haken van boven naar beneden. Gewoon is dan weer te gewoon, dus iets aparts (al is het de werkwijze) is leuk. De steek is een afwisseling van gewone stokjes en reliëfstokjes voorlangs.
De techniek kende ik, niet de naam van de steek. :-)


En ik was even op bezoek bij Aljona in Schagen. Daar nam ik deze stofjes mee. Bedoeld voor een nieuwe uitdaging....


Ik heb er zin in! Daarover later meer.

Fijne week allemaal
groetjes, Janine


1 opmerking:

  1. Had een poos niet meer gelezen Janine maar je bent weer goed bezig geweest. Ben benieuwd wat je met de mooie stof van Aljona gaat maken.
    Haakwerk is lekker he, gewoon in de stoel en je kunt het zo wegleggen. Ik ben sokken aan het breien ook zo lekker.
    Tot vrijdag!
    Groet, joke w.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.