zaterdag 26 december 2020

Op de valreep

Op de valreep van het jaar 2020 nog even een blogverhaaltje.
Niet geblogd, dus niks gedaan? Nee, zeker niet niks gedaan. Ik heb de glas-in-lood inmiddels helemaal gequilt. Nog een rand zomen en hij kan hangen.
De twee bijhorende kussens zijn gemaakt, gequilt, maar nog niet tot kussen omgevormd. Komende week? Ik hoop het. Daarna een foto natuurlijk.

Ik heb het laatste blok gemaakt van de droomdeken waar ik aan begonnen was. Nu de blokken nog in elkaar en dan kan ik twee tops rijgen en quilten. Meestal zorg ik er voor dat ik met één top bezig ben en één quilt kan doorquilten. Daar is nu dus de volgende voor aan de beurt.

Het haakwerk waar ik vorige keer over schreef...
Ik was al flink opgeschoten, 4 bollen wol van 100 gram verwerkt. Maar ik vond het toch te wijd worden. Dus alles uitgehaald en opnieuw begonnen, een maat kleiner. 

Ik was ook de uitdaging van het Quiltersgilde aangegaan. Inmiddels mijn partner doorgekregen, we hebben de foto's uitgewisseld en ik ben aan mijn helft begonnen. Kan ik dus echt niet laten zien, dat is niet leuk. En ik moet ermee verder, eind januari moet het klaar zijn.

Voor mijn verjaardag deze zomer, kreeg ik een krans cadeau.
Die moest af voor kerst, vond ik. Het werd mijn kerstwens. Ik ben altijd laat met kaarten en nu dus te laat, de winkels zijn dicht.
En met die krans wens ik jullie (eigenlijk ons allemaal) ook graag een gezond en goed 2021 toe.
Ik hoop van ganser harte dat alles weer een beetje normaal zal kunnen gaan, gezond en gezellig en samen dingen doen.


hartelijke groet,
Janine van Dijk

1 opmerking:

Leuk dat je reageert! Dank je wel.