zondag 3 januari 2021

Een goed begin

Allereerst wens ik iedereen veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar. Hoop heel erg dat over een paar maanden alles weer een beetje normaal kan. We waren in december 50 jaar getrouwd en het zou fijn zijn als we dat nog kunnen vieren.

En ja, wat quilten betreft is er een goed begin: de nieuwe quilt hangt. Het label moest er nog aan, dat deed ik met kerst. Er staat 2020 op het label, ik dacht dat ik het makkelijk klaar kon krijgen. Maar ik had het toch wat langer laten liggen dan gepland. Maar, ik was op tijd.

Het schaartje, ik gebruik het bij elke quilt. Maar nu ziet het er wat vreemd uit. Ik maak hem altijd rechtshandig en deze is zomaar linkshandig geworden. Voelt nog wat raar, maar moet zo ook kunnen natuurlijk.

De dag na kerst heb ik de quilt opgehangen. Alleen de kussens moesten toen nog. Die heb ik gistermiddag afgemaakt.

Zo was het, in rood en grijs vanaf 2012. Deze quilt heeft dus 9 jaar gehangen. Het was genoeg vond ik.


.En zo is het nu:

Nee hoor, ik heb er geen twee gemaakt. Dat is echt een fotograpje om er een breedtefoto van te maken.
Ik wilde nog graag een nieuwe bank, een tweezits dit keer. Deze 3zits wordt slecht. Maar helaas zijn de winkels dicht en op een plaatje voel je niet of je er lekker op zitten kan.
Dus dat moet wachten tot later dit jaar.
Voor nu geldt: verder met het uitdagingen project! 

lieve groetjes en een fijne week
Janine





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.