dinsdag 19 januari 2021

Ha, sneeuw!

Ja hoor, er was sneeuw voorspeld. Fijn, dacht ik. Kan ik na een aantal jaren zonder sneeuw mijn voorraad stofjes aanvullen. Van de vorige keer had ik de overgebleven verf bewaard. Snel opgezocht.
Katoen gezocht en in de soda-oplossing gezet.

Zie je het? Voor niks dus. De hoeveelheid sneeuw die hier gevallen was, was veel te weinig om te kunnen sneeuwverven. Zo jammer. Heb nog geen stof genoeg voor een winterquilt.
De stof maar gedroogd en die apart gelegd. Mocht er nog sneeuw komen.......dan ben ik er klaar voor.

Vandaag maar even een scrappy droomdeken gedubbeld. Heb ik weer iets te quilten onder handen.

Het wordt tijd voor een nieuw/ander patchworkproject....
Een kijken of ik nog iets heb liggen. Heb eigenlijk ook wel zin in een nieuw project......

hartelijke groet,
Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.