dinsdag 30 maart 2021

Van alles weer een beetje

De droomdeken is klaar, afgebiesd, van etiket en logo voorzien. 
Klaargelegd voor verzending. Duurt nog even hoor. We wachten tot we meer hebben.




En het maart  museumblok is ook klaar. Een lastig blok.
Niet helemaal perfect, maar voorlopig ben ik tevreden. Ik maakte hem in foundation piecing i.p.v gewoon met de naaimachine. Misschien later, als ik stof genoeg heb, probeer ik het op de aangegeven manier nog een keer.


Nu wachten op het april blok en intussen weer verder met de hexagonnen. Hier in zwartwit foto. Dat doe ik om te kijken of de contrasten zo liggen als ik dat wil.


Het is nog wel een klusje voor ik die allemaal aan elkaar heb. Er komen sashings tussen, vandaar.

A.s. vrijdagmorgen heb ik een workshop online. Vind het best spannend en erg leuk. Ben heel benieuwd!

Fijne paasdagen allemaal
groetjes, Janine




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.