zondag 21 maart 2021

Quilting Day

 En zo werd het Nationaal Quilting Day! Een dag waarop alle quiltsters laten zien waar ze aan werken, wat quilten is. Helaas in beperkte kring.

Dat wil niet zeggen dat er niet gequilt is. Dat was zeker het geval als ik alle berichten voorbij zien komen. Maar ik beperk me tot waar ik aan werkte dit weekend. Dat is o.a. het ombiezen van de droomdeken waar ik mee werkte: 


En de Half-en-Half uitdaging. Hij is afgebiesd, de ophangstrook zit er aan. Nu nog het label, daar moet ik nog even over denken. Mijn vaste label is eigenlijk te groot. Verkleinen is niet echt een optie, bent ik bang, dus ik moet iets nieuws bedenken. Een stukje mag je zien, en de achterkant. De rest is nog steeds een geheim voor de ontvanger.


Het centrum van de rode droomdeken is klaar. Nu even denken over een kleur tussenbies en de border. Ook weer in rood/wit of zal ik met een knalkleur eerst een biesje doen?


Tot slot een kwart van het blok voor de maand maart. Dat is van de National Quilt Museum Block of the Month.  Er is een facebookgroep van, zoek maar even. Het is openbaar dus ook zonder eigen account moet je het kunnen zien.


De naam van het blok is Fireworks.

Tot zover mijn quiltactiviteiten. Fijne week gewenst!

Hartelijke groet,
Janine




1 opmerking:

  1. Jij hebt leuk meegedaan vandaag....die rode quilt vind ik erg leuk....goed bezig met al je projecten....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.