vrijdag 1 oktober 2021

Droomdekendag

Afgelopen zondag was de droomdekenmaakdag. Altijd erg gezellig. We leveren onze meegebrachte quilt natuurlijk in. Dat zijn er dan zo'n 350 in de twee dagen. Hier zie je mijn tas. De rechterstapel zijn quilts die ik gemaakt heb en links wat ik voor een ander meenam.


Mijn autodeken was net op tijd klaar. Die kon dus mee.


We worden bijgepraat m.b.t. de nieuwe ontwikkelingen. We praten met elkaar, wisselen ideeën uit. Genieten van een zeer uitgebreide lunch ( ik zal jullie niet lekker maken met een foto daarvan), koffie en thee en in de middag drankjes met borrelhapjes. Echt genieten.
Ondertussen zetten we een steekje :-). Sommigen hebben naaimachines mee en die werken pittig.
Ik ga niet sjouwen, ik kies voor een werkje met de hand. Lekker ontspannen.


Er zijn ook altijd gekregen quilts die niet afgemaakt zijn. Ik pikte er eentje uit die al gedubbeld is. Ik hoef alleen maar te quilten en af te biezen. Een simpel hartje doet het hier goed in. 


Maar ook stofjes gingen er mee naar huis. Kijk eens wat een voorraad stofpakketten? Daar mochten we uit kiezen. Daarnaast nog uit grote lappen voor achterkanten, en klosjes garen. Nieuwe etiketten mee.


Droomdekens maken hoeft niet veel te kosten. We krijgen veel materiaal.
We hadden een leuke dag en we kunnen weer nieuwe dekens maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.