woensdag 22 december 2021

Kerst !

 Het is bijna kerst. Ik ben altijd laat met de boom omdat ik het optuigen een akelig klusje vind. Als het eenmaal staat vind ik het wel erg gezellig en kijk ik de hele dag met plezier naar de boom. Dan denk ik "waarom stel je dat dan ook uit". Maar goed, hij staat.

De kerstrok tevoorschijn gehaald en de bijpassende loper op tafel.
Het staat weer leuk.


Op quiltgebied met ik met verschillende dingen tegelijk bezig: een droomdeken van gekregen batikblokken, huiswerk voor een droomdeken van ons groepje, het laatste blok van de museumquilt en het quilten van mijn hexagonnen, Niks zover klaar dat ik het kan laten zien.
Misschien na de kerst?

Graag wil ik jullie fijne en gezellige dagen toewensen en heel veel geluk, quiltplezier en gezondheid voor het jaar 2022. Wij zien elkaar weer!

groetjes,
Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.