zondag 28 augustus 2022

Vreugde en verdriet

Beiden liggen zo dicht bij elkaar.
Maandagmiddag onze droomdekenbee. Het was zo gezellig met elkaar. We genoten van de koekjes, de chocola, thee en koffie en van elkaars gezelschap. We zaten nu langer bij Ria dan we meestal bij elkaar zijn.
Ik was mijn huiswerk vergeten, maar zelfs zonder mijn geknipte driehoeken konden we verder. 
De anderen uitgelegd op een laken op de grond.
De oudste dames zaten op hun stoel er omheen en wij, als jongeren (ahum) op knietjes op de grond. 
We legden 12 combinaties uit en we namen er allemaal 2 mee om thuis 2 aan 2 aan elkaar te zetten. Nog niet compleet maken dus, dat is lastiger inzetten. Dit was nu mijn huiswerk.

Je snapt, ik heb nu gelijk mijn huiswerk gemaakt en in de tas gedaan voor de volgende keer. Dat komt wel goed.... tenzij ik de tas thuis laat staan.


De volgende morgen een telefoontje:
Roos was die nacht rustig ingeslapen. Komende week zou ze 90 zijn geworden maar afgelopen vrijdag is zij begraven. Veel mooie en lieve woorden bij de uitvaart. Maar wat zullen wij haar missen!

hartelijke groet,
Janine



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.